תערוכה, הערב

טוב, הרבה זמן לא כתבתי. אז הנה אני פוצח מהאנונימיות הזו וכותב בעיקר כדי להזמין אתכם לפתיחה הערב בארטפורט. יהיו שם דברים שעשיתי בשנה האחרונה ועבורי זה יהיה בעיקר סיכום לשנה ישראלית של ממש. חוץ משתי גיחות, הייתי בתכנית אמנות של שנה ועכשיו אני יכול סוף סוף לצאת מפה קצת.
הערב אני הולך להציג שני אוביקטים, סמי אוטוביוגרפיים. אחד מהם הוא פסל של היד שלי יוצא מעמוד ומחזיק שטיח שארוג משעוני יד שתפרתי בשנה האחרונה. כולם שעונים שחדלו לעבוד ואבא שלי לא הצליח לתקן. עבודה שניה מתעסקת באדמה ובזמן של מקום. לא אכביר כאן, בעיקר כי אין דימויים סופיים ואני כן רוצה שתבואו לראות. דבר שלישי שאציג הערב יהיה מין תיעוד לעבודה שעשיתי עם שי צברי הנהדר בבת ים ויפו. פרויקט שקראנו לו מוזיקה שקופה. יש פה תיעוד קצרצר, לא ערוך במיטב העריכה, אך מצולם במיטב הפריים. צילום ועריכה שלי.

מהון להון גם ישבתי סוף סוף ובניתי אתר נוכרי לחלוטין. על טהרת האנגלית. מוזמנים להסתכל ואני מבטיח לעדכן. גם פה לכתוב יותר, בעיקר על הנסיעות הקרובות. אני קצר, כי אני רוצה לנוח קצת. בואו הערב ונשתה כוסית. בן צבי 55, תל אביב. מתחם ארטפורט. החל משמונה בערב. מחר, יום שישי, אני תורן בגלריה מ-11 בבוקר עד 16 בצהריים. אהיה יותר נגיש לשיחה ושתיקה.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

כתיבת תגובה