לו יעי, לו יעי

אני מדבר בטלפון וממתין במקביל לקו 17 לעין כרם. מאחוריי ניצב רדיו טייפ כרוך בצלו-טייפ מזמר בקול צרוד "שקל וחצי, שקל וחצי, כל דבר בשקל וחצי" במין מונוטוניות שהפכה לנעימה.
אני מסתובב, מסתכל על השקל וחצי ומחליט לקנות לי שש תמונות זהות של הרבי מלובביץ' שהיו ממוסגרות בצורה יפה. אני משלם תשעה שקלים ורואה שהאוטובוס מגיע. עודי בטלפון, מסיים את השיחה והיא מבטיחה לשקול את הצעת הנישואין הרומנטית שהצעתי לה דקותיים לפני. אני מכניס את הטלפון לתיק והנה הבחור מאחוריי, דמות מוכרת בקו הזה, מתחיל אף הוא לזמר.
הוא תמיד נראה כאילו יצא מסרט מצויר של דיסני. יש לו מגבלה שכלית קלה ביחס לחברה והפנים שלו מזכירות פנים של בחור מבלפאסט. שיער אדום מדובלל, חולצת כפתורים צהובה באופן שכלל וכלל אינו צהוב ומבט חולמני.
"עוד יש מפרש לבן באופק, מול ענן לבן שחור". אני מנסה להיזכר במילים ולהשוות אותן למילים שלו ולא מצליח. שלו משכנעות מספיק.
"לו יעי, לו יעי, אנא לו יעעעעי". "כל שנבקש לו יעעעעעי".
"לו יעי, לו יעי. יאללה סעעעע.. חק אותה". "לו יעעעי, לו יעי".
"בית אט עם גג ירוק. כל שנבקש לו יעי. לו יעי, לו יעי, אנא לו יעעעעי".

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • סנדי ש  On ספטמבר 29, 2008 at 12:53 pm

    שתסכים..

    שנה טובה

  • גלית חתן  On אוקטובר 2, 2008 at 5:28 pm

    עברתי ליד החנות הזו לפני שבועיים, מאוד שעשעה אותי 🙂 בהצלחה עם ההצעה. שנאמר: לו יעי

כתיבת תגובה

