חיי כסוכן כפול

הרבה צרות גרם לי השם שלי, במיוחד במדינה ידידותית וסובלנית כשלנו. בפרויקט אמנות שאצרתי לפני שנה וחצי, אמנים שהגיעו לשדה תעופה ונתנו את השם שלי כמזמין עוכבו לחקירה. קיבלתי דו"חות תנועה שונים ומשונים ואני תמיד שומע בטלפון נאקות של פחד כשאני אומר את השם שלי.
העניין הוא שהתרגלתי לכל השטויות שמסביב. אך מי שמשכה את תשומת ליבי שוב הייתה ההודעה שנתקלתי בה באחד הפורומים הפוליטיים. היא נכתבה ב-2001.
באותו זמן הייתי קשור לסוגיית הריסת הכפר בדרום הר חברון. בניתי אתר אינטרנט וערכנו חוברת שפורסמה בנושא.
לו רק היה הכותב מודע למוצאי ולזיקה של ערפאת לאותו מקום, הוא היה יוצא במחולות.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רוני  On דצמבר 10, 2007 at 10:52 am

    מזמן רציתי לשאול.

  • ענת פרי  On דצמבר 10, 2007 at 11:48 am

    תגיד שזה ראשי תבות של הסבים והסבתות שלך (רחל, פנחס, רבקה ומשה

  • דני בלוך  On דצמבר 10, 2007 at 12:33 pm

    אם היית מחליף את שמך לרפי מחודד לא היתה לך שום בעיה —

  • רפרם  On דצמבר 10, 2007 at 2:00 pm

    אני סבור שהבורות בנושא הזה מסמלת את המשבר האמוני והרוחני של המדינה הציונית.
    יש הממעיטים במשמעות הקשה של הדברים האלו, אך צבי הירש קלישר מתהפך בקברו בדקות אלו. כן, ממש עכשיו.

    http://www.notes.co.il/rafram/17558.asp

כתיבת תגובה

