גינגיס חאן

אתמול הייתי בחתונה של חבר קרוב ואחד השירים האחרונים היה הלהיט הידוע גינגיס חאן.
עכשיו, יש לי תיאוריות די מוצקות לגבי איך המוזיקה בחתונה שלי הולכת להיות. בדמיון שלי (ככה זה אצל מזרחיים) יש נגני עוד, קאנון, כינורות וזמר ששר עם קול מתרפק.
אתמול, כשהסתכלתי בדי.ג'יי שהפציץ עם גינגס חאן, חשבתי לעצמי שאולי כדאי להכניס את השיר הזה בין אחד השירים של הזמר המצרי. סתם ככה, מחשבה בלתי מזיקה.
אין לי כוח בשעה הזו להיכנס לוויקיפדיה ולבדוק רפרנסים על הלהקה הגרמנית המשונה הזו. מה שכן, מצפייה בשניים-שלושה קליפים, גיליתי מוטיב חוזר. אחד מחברי הלהקה לבוש בתחילת הקליפ כגינגיס חאן והוא מתפשט מנכסיו במהלך השיר עד שהוא חוזר לממדי שאר הלהקה. מזכיר קליפים ישראלים של שנות השמונים מבחינת תחכום.
יש משהו שקשה לי לנסח בשעה כזו ואחרי כמה כוסות של פסטיס. אבל גרמנים, עם מגפיים ומכנסי בד צמודים. לבושים בחולצות לבנות שחושפות חזה שעיר, תסרוקת אלי אוחנה ושפם, זה משהו לסרטי פורנו. לא לאירויזיון.

רק כדי שתיהנו הנה כמה ואריאציות וקליפים של הלהקה

 

זה השיר הקלאסי

 

שימו לב במחרוזת כאן לאלמנט של הגלימה

 

מוסקבה. קליפ אחר

 

ואחרון אחרון הלהיט ההיסטרי שהתפרסם בבמה חדשה של מאור לין
http://stage.co.il/Stories/436985

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכאל  On נובמבר 2, 2007 at 7:18 am

    הלהקה, שהופיעה בארוויזיון של שנת 1979 בירושלים,משכה הרבה מאד תשומת לב בזכות ההפועה הנוצצת שלה.
    שניים מהם, הרקדן שתמיד עומד במרכז והזמר הקרח נפטרו בשנים האחרונות.

  • המעריצה הסמויה מהעין  On נובמבר 2, 2007 at 7:41 am

    עצוב

  • רון ג'רמי  On נובמבר 2, 2007 at 9:03 am

    הוא מותח את זרועותיו ומקרב אותן, בפנטומימה מושלמת של אחד שדופק בתחת את חברו (או חברתו). אין ספק שיש כאן הומאז' לסרטי הפורנו הגרמנים של שנות השבעים

  • מירי פליישר  On נובמבר 2, 2007 at 10:35 am

    בוקר נהדר עם הרעיון של מאור לי
    מה זה נהניתי
    תודה רפרם

  • סמי אוחיון  On נובמבר 3, 2007 at 1:59 am

    אני אוהב פורנו גרמני

כתיבת תגובה

