קצת שיכור. העראק המשפחתי אשם

אני קצת שיכור עכשיו. חזרתי עכשיו מבאר שבע מפגישה עם ח. ושתיתי שם את העראק חדד שהבאתי מירדן (מה שנקרא זהרה). הרבה זמן לא כתבתי וחשבתי שזה שטעמתי אתמול עשרות זנים של תאנים זה סיבה טובה. אבל עכשיו אני כבר לא בטוח.
אתמול בדרך למונית שירות לת"א, בדרך לתאנים, עברתי במדרחוב הקטן בירושלים והשיר הקיטשי של גלן מדירוס “Nothing gonna change my life for you” התנגן ברקע. באותו רגע ראיתי מולי אדם כבן שלושים וחמש, לבוש כחרד"לניק. מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וציציות בחוץ וכיפה סרוגה לבנה וענקית עוטפת לו את הראש. הוא הלך יד ביד עם הילד שלו ומלמל את השיר ככה בשפתיים. בשקט.
על התאנים עצמם תקראו בקרוב אני מניח או באתר של מעריב או אצל שרי אנסקי בסופשבוע. אני רק צילמתי קצת עם הטלפון (אחרי שגנבו לי את המצלמה מהבית, פתאום היה חשוב לי לברר איזו עדשה פאתטית יש לטלפון שלי) והנה צילום וחצי.
 

 

הבוקר באוטובוס הקשבתי באוזניות לליאונרד כהן ששר על כל ה-sisters of mercy. ממש לידי עמד אדם גבוה שנראה חרדי. היו לו מכנסיים אפורים, חולצה לבנה עם פסים אדומים צפופים, חליפה סגורה עם כפתורי זהב ומשקפי שמש ענקיים. אני שומע את השיר, מסתכל עליו וחושב שאם השיר היה נשמע מחוץ לאוזניות הוא היה מצטרף לפזמון.
ועכשיו כל הבמאים המאסטרים מתים מדי יום. מי ימות מחר? פול ורהובן? ואני היום בערב כשהייתי קצת יותר במחוזות אחרים של תודעה אמרתי שעוד מעט יגיע תורי. לפני שנה ביימתי סרט של דקה וחצי. זה רק עניין של זמן אמרתי לח. היא הסתכלה עלי ועל הבקבוק עראק ואמרה לי: אניס רחמנא פטריה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גידי  On אוגוסט 1, 2007 at 9:04 am

    האם שם משפחתה מתחיל ב- פ?

כתיבת תגובה

