אני מאוהב

אני מאוהב קשות באישה/ילדה אחת. קוראים לה אסתי והיא הדבר הכי יפה שאני מכיר. מלבד הדברים המשותפים בינינו ומלבד הדברים השונים בינינו, מדי פעם היא מנסה בקול למצוא דברים משותפים ביננו, כמו שאני מנסה בשקט. אולי זה הזמן לומר לה שגם אני מעדיף ממש את החורף ולא ממש מסתדר עם ים. אני עוד לא יודע, אבל אני מנחש שהיא אוהבת שחור ולבן. כמוני. אני יודע שהיא אוהבת ללכת בין שני מצבי רוח ומצבים תודעתיים במיומנות של לוליין. אני רק יודע לנצנץ ולהבהב בכל מצב רוח. ככה זה כשאין קוארדינציה.
השבועות האחרונים, ואני מאשים את האישה היפה, לא אפשרו לי לכתוב. כשמאוהבים משתמשים בכל כלי התחמושת. והיא קיבלה את כל המילים. מי בדואר, מי בסקייפ, מי באסאמאס, מי בטלפון, מי באוזן ומי בגלויות מערים שונות. שלחתי בשבועיים האחרונים גלויה בכל יום ועדיין שולח. ואני, כמו כלב השב אל קיאו, כמו גנב שחוזר למקום הפשע, אוהב תמיד לראות מחדש את מה שכתבתי. בגלויות זה בלתי אפשרי. אין תיקיית גלויות שנשלחו.

היום בפגישה, דרומית למונפרנס, כשהגישו לנו את הגבינה עם קלבדוס מנורמנדי הסתכלתי על הקנקן תה והוא הזכיר לי אישה שמנה שורקת.

אתמול הגעתי מווינה לפאריז. אחרי שלא ראיתי ישראלים כמה ימים ראיתי אותם אתמול שלוש פעמים. לא ידעתי מה קרה לי. עזרה לי חזותי האלבנית כדי שלא הבחינו בי. הפעם הראשונה היתה בשעות הבוקר בווינה, בטראם מספר 41 לכיוון שוטנטור. היה שם ילד אחד עם אמא שלו. שניהם דיברו ביניהם בעברית על הדרך הכי קצרה לפראטה. האיזור עם הלונה פארק הגדול עם הגלגל המיתולוגי. לקראת הערב, אחרי שנחתתי בפריז, שמעתי במטרו שיחה בין שני גברים בשנות השלושים. אחד מהם היה שקט והשני מאד דומיננטי. הדומיננטי דיבר על כך שאחרי ארוחת ערב שכזו הוא יכול לבלות כל הלילה. אבל מה? יקר. הוא המשיך לומר שהוא מכיר פה מלא בחורות ויכול להתקשר ולצאת לבלות. אבל מה? יקר. הוא ירד בגארד דה נורד. והחבר שלו בשקט ירד אחריו. באותה תחנה עלו עוד זוג ישראלים. שניהם עם פנים מחוטטות. מדי פעם הגבר דיבר בשקט לחברתו/אישתו. תחנה אחר כך, בבארבס, ירדו שניהם. שמעתי אותה מכוונת אותו ואומרת, בוא נלך מהדרך הזו. לא רוצה לעבור דרך כל הכושים האלה.

קרו הרבה דברים בשבועיים האחרונים, אין לי כח להכל. רק אזכיר בקצרה את פסטיבל הדגים שהייתי בו בגנואה. כמו שהחבר יובל טען בפניי, אפילו דגי הטונה בפסטיבל נראו לא כשרים. דגים מסויימים, מאיזור סיציליה, בלטו ברשעותם. אני טענתי שמדובר בדגי היטלר. מרגריטה, בחורה חצי סקוטית, חצי גליסיאנית, ניסתה לשכנע אותי שמדובר במוסוליני. היא גם הכינה לי אחר כך אספרגוס בציר ירקות עם מלא פרמזן וביצת עין מטוגנת. זה היה אחרי שהשבעתי אותה לא להכין דגים. אחרי שאכלתי כמות עצומה של דגים, גיליתי לתדהמתי שבכל עיר שבה כף רגלי דורכת מגישים לי דגים. רק היום אכלתי דגים לצהריים וגם לערב ואני תוהה אם מדובר בסוג של טרנד. מחר אני נוסע לאי הולדתי. שם לפחות לא אופתע מהדגים.

לא כשר

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מימי  On מאי 15, 2007 at 4:26 am

    רק שימשיך ככה. בהצלחה עם האהבה.

  • v  On מאי 15, 2007 at 10:18 am

    Was missing your words and images. Glad to know your absence was caused by love.

  • יעל ישראל  On מאי 15, 2007 at 3:21 pm

    ואהבה זה הכי כיף

  • אסף ברטוב  On מאי 15, 2007 at 5:42 pm

    ברכות על האהבה. ובתיאבון עם הדגים. מתגעגעים לקרוא אותך פה.

  • ערס פואטי  On מאי 15, 2007 at 9:24 pm

    .

  • סחלב מקומט(א.ש)  On מאי 17, 2007 at 4:00 pm

    בין הפוסטים על קאהיר, אנשים,צילומים מדהימים ומשפטי מחץ על המקומות שאירחו אותך בכל העולם,פתאום קיבלת "נאד מוחי" והחלטת לשתף את כולם על היצור האנושי ששבה אותך??מה עם כולנו?עם כל הבנות שחיות בין פוסט לפוסט,מדליקות נרות בחדר ,קטורת ו"אניגמה" במערכת הסטריאו וקוראות את המילים שלך ברטט עם שימלת תחרה ורודה ומקוות שתופיע מבעד לדלת עם מקלדת ביד ,מבט זימה עסיסי בעיניים ותקטוף את תקופת היובש המיני שלהן 4 פעמים בלילה!!?הא??לא חשבת על זה מה??!!אם תדגדג אותנו לא נצחק?אם תשפוך עלינו תה חם לא נצעק מכאב וניתן לך כאפה מסחררת??….היום אני אלבש שחור..כל השבוע אשב שבעה על אהבתי הנכזבת,אקרע את בגדי לקרעים ולא אשקה את העציצים בדירה.
    אני מקווה שיהיה לכם מאוד טוב אחד עם השניה-ברכותיי.
    נ.ב
    הגודל כן קובע לעזאזל!.ולא-זה אף פעם לא קרה לי עם מישו אחר!

כתיבת תגובה

