למה גם אתם צריכים להצביע חד"ש

1. מפני שמפלגת העבודה כבר הצהירה על כניסה לגוש של אולמרט. ההצבעה שלכם תלך למרכז הלאומני.
2. מפני שמר"צ מייצגת רק את שמאלני הכורסא. אלו שלמשמע השם מוחמד, מצקצקים בראש ולא באמת מוכנים לדו קיום.
3. מפני שהמצע הכלכלי של מר"צ אינו בעד האנשים החלשים בחברה. תשאלו את יוסי ביילין מה דעתו על הפרטות ושוק פרוע של בעלי הון.
4. מפני שהצעות החוק החברתיות שמעלים אנשי חד"ש אינן פופוליסטיות. תמר גוז'נסקי הצליחה להעביר בתקופה בכנסת עשרות חוקים, למרות השנאה הרבה שכולם רחשו לה.
5. מפני שגם מפלגה "קיקיונית" כמו חד"ש מעבירה חוקים חשובים, הרבה יותר ממפלגות מרכז מנומנמות.
6. מפני שהצבעה לחד"ש היא הצבעה למפלגה לוחמת שעומדת על סדר היום עם זכוכית מגדלת. מגיבה למה שקורה ולא נרדמת מבחירות לבחירות. מפלגה חברתית אמיתית.
7. מפני שחד"ש היא המפלגה היחידה התומכת באופן מוצהר בסרבני שירות צבאי מטעמי מצפון.
8. מפני שאף אחד בחד"ש לא היה גנרל לשעבר ולא השוויץ על כמות האיקסים בחגורה שלו.
9. מפני שאתם יכולים לסמוך על דב חנין, ואם תצביעו גם אתם, גם על הבאים אחריו ברשימה, שילחמו באמת בחברות כח האדם, בניצול עובדים, בהעברת חוקים אמיתיים נגד אפליית נשים וכן, בכיבוש שעדיין נוכח כמו עצם בגרון.
10. אתם צריכים להצביע חד"ש, כי בכל ישוב יהודי יש ספירת קולות יחידנית. כל קול שמתווסף לחד"ש בישוב יהודי, בקלפי יהודית, נותן עוד תקווה לכל ערבי על סיכוי כלשהו לדו קיום.
 
תעשו לעצמכם ולנו טובה, תיכנסו לאתר של חד"ש לקרוא את המצע. זה אולי המצע היחיד שנכתב בלי קשר לבחירות ומיושם מדי יום בכנסת.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רון ג  On מרץ 27, 2006 at 7:00 pm

    וחוץ מזה הם גם מפלגה מאוד מאוד ירוקה !

  • טקוון דו  On מרץ 27, 2006 at 8:37 pm

    שדווקא אתה קורא לאנשים 'שמאלני כורסא', האיש שעל שמו צריך לקרוא את שכלול היכולות הזעיר בורגניות, 'נטילת' קרדיטים לא לו, ושיפוץ האמת לכדי אומנות הסיפור המופרך. האיש שרצה לעשות ארוחת בוקר בקלנדיה, ברוב חוצפתו. שגונב תוכניות ויצירות על ימין ועל שמאל ומציג אותן כשלו למרות שלא יצר דבר מהן. והחמור מכל, איש קטן שאינו טורח לשלם עבור העבודה שמספקים לו אנשי מקצוע אמיתיים. אפילו מצחיק זה כבר הפסיק להיות, היומרנות הצעקנית שלך מכסה על הרבה חוסר ביטחון, זה ברור, אבל להעליב אנשים אחרים ? 'שמאלני כורסא' ? לפעמים פשוט עדיף לשתוק, במיוחד כשאתה יודע שאתה עצמך לא יכול לעמוד מאחורי הדברים שלך.

  • >X<  On מרץ 27, 2006 at 9:25 pm

    אולי אתה, רפרם, תוכל להסביר לי למה חד"ש ארגנה תהלוכת אזכרה בהשתתפות הח"כים ברכה ומח'ול לזכרם של שלושה "שאהידים" תושבי חברון שהוצאו להורג על ידי הבריטים על חלקם בטבח בחברון בתרפ"ט (1929)?

    http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3100396,00.html

    הא?

  • רפרם  On מרץ 27, 2006 at 10:32 pm

    ל->X<
    תראה (תראי?) לא סתם הייתה לי התלבטות בנוגע לחד"ש. הרבה בגלל הקו הלאומני ערבי של מוחמד ברכה. אני יכול להבין את הקו הזה שלו, אולי יש פה רצון להגיע לקהל הערבי שנמצא במקום מאד לאומני, עקב המאבק לעצמאות פלסטינאית.
    למרות שאני לא תומך במעשיו, אני עדיין חושב שמדובר במפלגה הכי חשובה היום לאדם שמאלי וחושב.

    ל-טקוון דו
    מאד מחמיא לי שאתה כותב עם שם אנונימי, מראה על הרבה אומץ.
    אשמח אם תזמין אותי לקפה ותדבר איתי על כל הבעיות שאתה מעלה פה. לא ברור לי בהקשר לכל הדברים למה ארוחת בוקר בקלנדיה היא "חוצפה" ואיך אני קשור לזעיר בורגנות.
    סחתיין על ההשתלחות האמיצה שלך. השתלחות שודאי גבתה ממך קורבנות של חשיפה לציבור דעתני.

    ל-רון ג
    סבבה

  • טקוון דו  On מרץ 28, 2006 at 1:36 am

    אני מתנצלת על ההשתלחות חסרת הטעם, אולי זה בגלל שזה היום הזה בחודש.
    אתה יכול למחוק אותה אם אתה רוצה. הרי סך הכל אין לך ממש כוונות רעות, זה פשוט אתה. רק הביטוי הזה 'שמאלני כורסא' הוציא אותי קצת מדעתי משום מה. גם הבנתי שזה לא ממש משנה, כי אתה כנראה באמת לא מבין. אם מה שיש לך להגיד על ארוחת הבוקר ה'משעשעת' שבה רצית 'למחות' באופן 'אומנתי' כנגד הכיבוש – זה שאתה לא מבין מה ה'חוצפה' (והטפשות והאטימות, תרשה לי להוסיף) אז הכל בסדר. אין לנו על מה לדבר בכל מקרה. אין צורך להיפגש, ובוודאי שאין לי מה 'להזמין אותך', תיאלץ להזמין את עצמך. אני מוותרת, תודה.
    ושוב, מתנצלת מראש, במקרה וניתקל ברחוב.

  • רפרם  On מרץ 28, 2006 at 3:23 pm

    אין לי בעיה להזמין אותך לקפה, אם זו הבעיה.
    אני פשוט לא מבין את האנונימיות, זה בא מעמדה של כח?
    כיף לקיים דיון ככה. בשקיפות מלאה. אני עם השם שלי ואת עם של אמנות לחימה.

  • אדם שפוי  On מרץ 28, 2006 at 6:11 pm

    אתה מוכן להסביר לי מה אתה עושה? אתה חופר לעצמך את הבור שעליו את (חס וחלילה) תמות, אתה יורק לבאר שאחר כך תרצה לשתות ממנה. אתה יודע לדבר יפה בסלוגנים, אבל לא נתת סיבה חכמה אחת. חד"ש הייתה רוצה לראות אידיליה שלא קיימת בחברה הישראלית (ותרשה לי להוסיף, יהודית). הם תומכים במשתמטים רק בגלל שזה עוזר להם פוליטית. מפלגה כמו חד"ש היתה משנה את עורה אם היה רוב ערבי בא"י. תפתח את העיניים, תתעורר, כי אם לא זה יהיה סופה של המדינה היהודית-הציונית והדמוקרטית שמשותת על כבוד הדדי (כן, גם לערבים, אבל עד גבול מסויים, עד שזה עלול לפגוע ברוב היהודי החשוב במדינת היהודים

  • מינק  On מרץ 28, 2006 at 8:00 pm

    לאדם שפוי: קצת קשה להתווכה כי נקודות המוצא שלנו שונות מדי. אז אגיב רק לדבר אחד: שמפלגה כמו חדש הייתה משנה את עורה אם היה רוב ערבי בא"י.
    זה לא הוגן, וזה לא נכון. אם אפשר להגיד משהו אחד על קומונסיטים זה שהם עקביים. ההתפתחויות לא משנות את העקרונות. יש בזה משהו נוגע ללב כמעט, בימינו אנו.
    שתי המפלגות הקומוניסטיות שהיו בא"י ב- 47 קיבלו את תוכנית החלוקה. גם היהודית וגם הפלסטינית. הפלסטינים עשו זאת בניגוד לקונצנזוס הלאומי ושילמו מחיר יקר על כך, חלק מהמנהיגים נרצחו בידי שליחי המופתי.
    להזכירך היה אז רוב ערבי בארץ ישראל. כשני שליש מהתושבים היו ערבים.
    התמיכה של הקומוניסטים בשתי מדינות לשני עמים לא השתנתה מאז 48. צריך לתת להם קרדיט

  • מינק  On מרץ 28, 2006 at 9:14 pm

    אני יודע שלרוב הישראלים היהודים חד"ש זה מפלגה של ערבים ונגמר הסיפור.
    אבל העובדה היא שחד"ש משלמת מחיר יקר על המחויבות שלה לשיתוף פעולה ערבי-יהודי. מחיר יקר מבחינה אלקטורלית. כי הם מכניסים במקום השלישי יהודי (דב חנין בעזרת השם שלא יהיו הפתעות וייכנס, אדם ראוי מכל בחינה) ולא נציג של בדואים מהנגב או של אום אלפחם. זה כשיש להם משהו כמו 3000 בוחרים יהודים, הרבה פחות מרבע מנדט.
    רק מי שמודע להתקפות על אנשי חד"ש בנקודה הזאת בתוך המגזר הפלסטיני ישראלי יכול להבין כמה המחויבות שלהם לדוקיום היא לא קוסמטית.

להשאיר תגובה

