קומוניזם וחלום על זקן יהודי

ידידה ותיקה שלי הציגה לפני כמה חודשים בביאנלה הראשונה של מוסקבה. הקשר ביננו חוּדָש לאחרונה דרך איזשהי אוצרת מהלסינקי. אותה ידידה שלחה לי כמה צילומים שהיא לקחה בביאנלה, מלבד העבודה שלה.

ציור הקיר הזה די מצא חן בעיניי. קשה לי או לה לומר מי צייר והאם זה היה מעשה באנדיט או חלק מהאקספוזיציה. לא שזה משנה.

והנה בקומיקס, רישום מבוסס על צילומים, אחד החלומות שלי. זה בלינק החוצה כדי שלא יתכווץ לו במסגרת הצרה הזו ויקבל מקום של בול (כדאי לשמור את הצילום עם לחצן ימני ואז לראות את כולו).

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גרי אפשטיין  On דצמבר 2, 2005 at 10:38 pm

    נשמה, זה רק בתמונה שלך כאן או שגם במציאות אתה הגרסה המזרחית לרני רהב?

  • רפרם  On דצמבר 2, 2005 at 11:00 pm

    בזוויות מסויימות זה אכן המצב, למרות שאני לא בטוח לגבי זהותו המעמדית של האדון רהב.
    מה שכן, הצילום הזה אכן חוטא קצת למקור שהוא הרבה יותר מתולתל ולא מגולח.
    אני מקווה שתגיע למסיבת שפמים.

  • קאזא נובה  On דצמבר 3, 2005 at 4:54 am

    חיפשתי לאו להזמין אותה לדייט, חשבתי כולם מזמינים לקולנוע וכד', בוא נלך על משהו מקורי.
    הקיצר, הזמנתי אותה למסיבת-שפמים.
    מאז, אף פעם לא שמעתי ממנה יותר…. 😦
    מעניין למה?
    ומעניין איפה היא היום, שים חלפו,אחחח…
    איך קראו לה?
    דליה משהו, לא?
    אה כן, שם-משפחה מוזר כזה ,איציק?
    אחחח, מי יודע איפה היא היום, אני אף פעם לא התחתנתי, וגם לא גידלתי שפם, ורק לפעמים בלילות של קור וסער, אני מחטט בספרי חוכמה נשכחת, ולוחש : הוי, דליה…

כתיבת תגובה

